IŠČEJO NAJBOLJŠE PODJETNIŠKE IDEJE V SLOVENSKI ISTRI: Desetim finalistom bodo pomagali pri marketingu in promociji

Koper

V okviru projekta PROMO ISTRA, ki prispeva k boljši prepoznavnosti Slovenske Istre, bo izveden natečaj Slovenska Istra, v okviru katerega bodo iskali najboljši podjetniški projekt ali produkt na območju LAS Istre.

Natečaj Slovenska Istra – natečaj za najboljši podjetniški projekt ali produkt na območju LAS Istre je namenjen doprinosu razvoja in nadgradnje najboljših podjetniških projektov in produktov na območju LAS Istra. Kot nam je pojasnil Blaž Čeklić, direktor podjetniškega in kariernega inkubatorja OX Istra, bo natečaj pomembno prispeval k boljši prepoznavnosti in razvojni viziji Slovenske Istre, spodbujal pa bo tudi tržno povezovanje lokalnih proizvajalcev in ponudnikov.

"Gre za to, da iščemo najbolj inovativne ideje znotraj območja LAS Istra, zlasti s področja zelenega gospodarstva in socialnega podjetništva. Iščemo deset najbolj podjetnih idej, izbrali bomo deset finalistov in jim nadalje pomagali pri promociji in marketingu. Podjetniki, s katerimi bomo sodelovali, bodo imeli več delavnic na temo promocije in marketinga, pa tudi preko 500 ur podjetniških svetovanj," je še pojasnil Blaž Čeklić.

"Koncept je naslonjen na Podjetno Primorsko, torej to, kar je Univerzitetni inkubator Primorske organiziral že 15 let, smo letos naredili za področje zelene Istre," je še dodal Čeklić.

Projekt PROMO ISTRA prispeva k boljši prepoznavnosti in poosebljanju razvojne vizije Slovenske Istre kot območja uspešnega povezovanja in prepleta zelenega gospodarstva na podeželju, v obalnih urbanih območjih ter na morju, z visoko kakovostjo življenja lokalnega prebivalstva ter zagotavljanja uravnoteženih razvojnih možnosti, temelječih na inovativnosti, kreativnosti in trajnostnem razvoju.

Usmerjen je v učinkovitejši promocijski nastop ponudnikov Slovenske Istre, ki bo omogočal povečanje prepoznavnosti območja in vključenih deležnikov. Predmet operacije je vključitev deležnikov iz različnih sektorjev v celovit program, ki bo omogočal postavitev strategije in standardov promocije z zasledovanjem inovativnih trendov in večje prepoznavnosti lokalnega okolja tako znotraj slovenskega okvira, kakor tudi širše.

Partnerji pri projektu so: NGN MEDIA, MEDIJSKA AGENCIJA d. o. o. , TOVARNA SANJ, MEDIJSKA AGENCIJA d. o. o. in OX ISTRA PODJETNIŠKI IN KARIERNI INKUBATOR  d. o. o.

Projekt je sofinanciran s strani LAS Istra, Središča Rotunda in Evropskega sklada za regionalni razvoj. 

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
anton |  13 .07. 2022 ob  19: 18
... ispraznite "mandrač" v izoli z vozili (trenutno namenjeno parkiranju vozil v starem mestnem jedru, najlepša, zgodovinsko zanimiva "točka" mesta) in prostor uporabite kot središče dogajanja v izoli - koncerti, prodaja domačih izdelkov, ribiška osmica ba pomolu ... skratka center dogajanja in zbiranja izolanov in turistov ...