Ustvariti popolno obliko manjšega avtomobila je veliko težje kot oblikovati večjo limuzino, je ta teden poudaril prvi oblikovalec nemškega Volkswagna Walter de Silva. Še največji izziv je iskanje kompromisa med estetiko in stroški, njegove besede povzema nemška tiskovna agencija dpa.
De Silva je oblikoval Volkswagnovega malčka Up, ki so ga prvič predstavili na frankfurtskem avtomobilskem sejmu leta 2011. "Oblikovanje majhnega avtomobila je brez dvoma težje," je povedal o svojih izkušnjah.
Temu botruje predvsem dejstvo, da so marže pri prodaji majhnih avtomobilov precej nižje kot pri velikih limuzinah. Tudi sicer je potrebno dobro premisliti, kakšno obliko izbrati, da se bodo tudi v manjšem avtomobilu potniki udobno počutili, vanj pa bo mogoče umestiti čim več prtljage, je še pojasnil.
Tako je na primer Volkswagen sprva pri avtomobilu up načrtoval inovativni motor, ki bi ga umestili v zadnji del vozila, vendar so kasneje to idejo opustili.
Več iz rubrike Avtomoto:
Hrvaški električni trosed na cestah konec leta
Regional priporoča
Zadnje iz goriške
Več kronike
KOLESAR NI KAZAL ZNAKOV ŽIVLJENJA: Nanj je naletel italijanski zdravnik in mu rešil življenje
M.U.
-
4.11.2024 ob 16:33
MINUTO PO KLICU OČIVIDCA: 21-letni Koprčan obračal sredi primorske avtoceste
N.J.
-
4.11.2024 ob 14:09
Novo iz Slovenije
ZAČETEK ZIME ŽE PRIHODNJI TEDEN? Prihaja ohladitev, sneg lahko prinese do nižin
T.K.
-
danes ob 09:45
BOMO DOBILI ENODNEVNO VINJETO? Uporabljati naj bi se začela najpozneje s tem datumom
A.S.
-
včeraj ob 17:17
BODO BOJLERJI VENDARLE OSTALI? Koalicijske stranke pozivajo k spremembi pravilnika
T.K.
-
včeraj ob 16:57