NENAVADEN SLOVENSKI TURISTIČNI PRODUKT: Poglejte, kaj obiskovalcem ponujajo v tem mestu

Slovenija

Ptuj je od letošnjega poletja bogatejši za nov nenavaden turistični produkt, in sicer vinsko degustacijo v temi. "Z degustacijo v temi smo želeli mestu in obiskovalcem ponuditi nekaj čisto novega, obenem pa v življenje vrniti že pozabljene rove pod ptujskim gradom," je za STA pojasnila Anja Potočnik iz zavoda Tura Ptuj.

Foto: www.slovenia.info/Alex Štokelj, Invida d.o.o.

"Ptuj in okolica sta že iz zgodovine znana po proizvodnji in prodaji odličnega vina. Mesto še danes živi in diha predvsem z belimi vini. Ponudba je sicer široka - Ptujska klet, nekaj manjših vinotek in kleti ponuja degustacije, tudi v nekaterih lokalih v mestu je izbor lokalnih vin širok," je Potočnikova opisala aktualno ptujsko vinsko ponudbo za turiste. Degustacija v temi pa je novost. Gre za vinsko izkušnjo, ki izvira iz lokalnega okolja, vendar na unikaten način, so produkt predstavili na Slovenski turistični organizaciji (STO).

"Rov je temen in skrivnosten, kot hodniki vinskih kleti, ki se raztezajo pod mestnimi ulicami in hišami Ptuja, v katerih so nekoč prebivale pomembne vinogradniške družine in trgovci z vinom," so opisali. Vinske degustacije v temi na prvo mesto postavijo brbončice ter okuse štajerskih vinarjev. Tako gost v popolni temi vino ne le okuša, ampak začuti. V rovu je ob tem temperatura okoli 15 stopinj Celzija, zato je v njem poleti prijetno hladno, pozimi pa toplo. Degustacijo spremlja avtorska glasba.

Foto: www.slovenia.info/Alex Štokelj, Invida d.o.o.

Vinska degustacija v temi je produkt, ki je zanimiv za široko paleto odraslih obiskovalcev. "Že lokacija naredi svoje, tudi za tiste, ki z vinom nimajo veliko izkušenj. Morda je pa vseeno bolj zanimiv za tiste, ki se redno udeležujejo vinskih dogodkov, saj je taka degustacija nekaj čisto drugačnega in posebnega," je ocenila Potočnikova. Na vinske degustacije vabijo tako posameznike, pare kot tudi zaključene družbe ter manjše skupine. Kot so še dodali v Turi Ptuj, so produkt šele umestili v svojo ponudbo, zaenkrat pa so z odzivom zadovoljni.

V strategiji razvoja in trženja turistične destinacije Ptuj do leta 2021 je sicer opredeljen cilj, da bo Ptuj mednarodno prepoznana in privlačna zelena destinacija Slovenije in centralne Evrope, ki bo presegala pričakovanja obiskovalcev z izjemno ustvarjalnostjo in odprtostjo njenih ljudi, pristnimi doživetji bogate kulturne dediščine ter kulturnim utripom starega mestnega jedra, obdanega z naravo blagodejnih voda in vinske trte. Vinarstvo in kulinarika sta ob tem ena od glavnih tem turističnih doživetij v mestu.

Foto: Jaka Ivančič

Kot kažejo zadnji podatki statističnega urada, so na Ptuju v prvem polletju z nekaj več kot 27.000 prihodi turistov beležili nekaj več kot dvoodstotno rast na letni ravni. Nekaj manj kot 60 odstotkov obiskovalcev so predstavljali tuji gostje. Ponudniki namestitev so po podatkih statistikov v prvem polletju našteli skoraj 65.500 nočitev, od tega skoraj polovico tujih gostov, s čimer so število nočitev v primerjavi z letom prej povišali za dobre štiri odstotke. Julija je vodenje ptujskega zavoda za turizem prevzela nova direktorica Tanja Srečkovič Bolšec, ki izpostavlja predvsem pomen umestitve Ptuja kot butične destinacije.

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija