Vlada bo na današnji seji med drugim obravnavala predlog novele zakona o cestah, s katerim se odpravlja anomalija iz zakona, ki je posebno ureditev odvoza poškodovanih ali pokvarjenih vozil na avtocestah in hitrih cestah razširila s tovornih vozil tudi na osebna vozila. Na dnevnem redu je tudi strategija digitalnih javnih storitev 2030.
ODPRAVA ANOMALIJE: Vlada danes o novi ureditvi odvoza pokvarjenih vozil z avtocest in hitrih cest
Slovenija
Z zakonom o cestah, ki ga je DZ potrdil v začetku oktobra, se je po navedbah urada vlade za komuniciranje poseglo v dobro delujoče in uveljavljene asistenčne storitve več kot 800.000 zavarovancev, ki teh storitev v primeru okvare ali poškodbe vozila na avtocestah ali hitrih cestah ne bi mogli več koristiti, saj bi lahko odvoz njihovega vozila opravil upravljavec ceste na javnem razpisu izbrani izvajalec odvoza vozil.
S predlogom novele zakona se tako vzpostavlja stanje, ki je bilo dogovorjeno in usklajeno z vsemi ključnimi deležniki, to so Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije, Gospodarska zbornica Slovenije, Dars in Slovensko zavarovalno združenje, v fazi usklajevanja besedila zakona o cestah, so pojasnili.
Na dnevnem redu je tudi strategija digitalnih javnih storitev 2030. Vizija, ki ji strategija sledi, so digitalne javne storitve, ki omogočajo integrirano, usklajeno, varno in učinkovito interakcijo državljanov in podjetij z državo.
Vlada bi lahko odločala tudi o sprejemu uredbe o omejitvi cen elektrike in plina za javne zavode, javne gospodarske zavode, javne agencije, javne sklade in občine. Dobavitelji elektrike bi morali po regulirani ceni dobaviti 80 odstotkov količine odjema odjemalca v letu 2021, dobavitelji plina pa 80 odstotkov napovedanega odjema. Cene bi bile določene za leto 2023.