V senci številnih tujih trgovskih centrov se razvija domače podjetje, ki z lastno ustvarjalnostjo in izvirnostjo postavlja nove standarde na področju notranjega oblikovanja. Z združitvijo tradicije rustikalne estetike in trendov sodobnega minimalizma ustvarja izdelke, primerne za še tako zahtevne kupce. Istočasno pa predstavlja svetel primer v naši obalno kraški regiji in širi poslovanje ob zadovoljstvu tako zaposlenih, kot kupcev.
ŠKERJANC ODPRL NOV PRODAJNI SALON SREDI LJUBLJANE: Primorsko podjetje navdušuje Slovenijo
Slovenija
Podjetje, ki ima danes več kot 50 zaposlenih, že 30 let v občini Kozina v Materiji uspešno vodi lastnik in direktor Mitja Škerjanc. Škerjanc, ki je poslovno pot začel kot mlad podjetnik v svoji garaži s proizvodnjo tapiciranih stolov, danes pravi: »Naša formula uspeha je preprosta: improvizacija, ustvarjalnost, dobri odnosi, poštenost, delavnost,« poudarja ter dodaja: »Podjetje smo zaposleni. Brez odličnih kadrov nimamo nič.« Prvi lastni izdelek podjetja - lahki tabure, je postal prava prodajna uspešnica – doslej so jih prodali že skoraj milijon. Ta izjemen uspeh je pomenil odskočno desko za razširitev proizvodnje pa tudi usmeritev na področje trgovine.
Foto: Mitja Škerjanc s hčerko Nejo Škerjanc ob otvoritivi novega salona v Ljubljani
Ponudba podjetja danes vključuje pestro paleto različnih vrst stolov, miz, pisarniškega, notranjega in vrtnega pohištva. Izdelki so skrbno izdelani iz visokokakovostnih materialov, pri čemer je poudarek na trajnostnih in recikliranih materialih. Uspešna poslovna pot podjetja Škerjanc je rezultat dolgoletnih izkušenj, razumevanja potreb kupcev, velike prilagodljivosti njihovim željam in potrebam ter strokovnega pristopa k snovanju optimalnih rešitev. O tem pričajo tudi številne reference, ki segajo od hotelov, restavracij, kavarn in različnih poslovnih prostorov do zahtevnih kupcev, ki izbirajo opremo za lasten dom.
Lokalne meje je podjetje Škerjanec prestopilo že pred leti, ko so se razširili sprva na Hrvaško, kjer imajo dva prodajna salona, in sicer v Zagrebu in v Imotskem, ter v Bosno in Hercegovino, kjer so prav tako prisotni z dvema prodajnima salonoma – v Banja Luki in v Bijeljini. Sedaj pa širijo svojo prisotnost tudi v slovenska središča.
Nov razstavno prodajni salon v Ljubljani
Tako so pred kratkim odprli nov razstavno-prodajni salon v nakupovalnem središču Supernova Rudnik v Ljubljani. Salon, ki je zasnovan kot oaza sredi sodobnega mestnega utripa in poustvarja domač sproščujoči ambient, nudi raznovrstni izbor notranje in vrtne opreme.
Prodajnemu salonu v Ljubljani se bodo kmalu pridružili novi saloni tudi v drugih slovenskih mestih, zadovoljno napoveduje Mitja Škerjanc.
Uspešnost podjetja Škerjanc, ki je s kakovostjo, funkcionalnostjo in estetiko svojih izdelkov osvojilo kupce tako po Sloveniji kot v širši regiji, priča, da je lahko tudi naša regija središče podjetniške kulture in inovativnosti.