Google vabi slovenske šolarje k oblikovanju priložnostnega logotipa

Slovenija

Ameriški spletni velikan Google je predstavil natečaj Doodle 4 Google, s katerim k oblikovanju priložnostnega logotipa oziroma tako imenovanega doodla na temo "Slovenija in jaz" prvič vabi tudi slovenske učence. K sodelovanju vabijo slovenske otroke v starosti od 6 do 15 let, ki obiskujejo osnovno šolo v Sloveniji.

Zmagovalni doodle bo nadomestil Googlov logotip na slovenski domači strani iskalnika 23. januarja 2014, natanko dve leti po objavi prvega slovenskega doodla. Učenci lahko svoje risbe oddajo preko pošte do 6. decembra 2013, navodila za prijavo pa se nahajajo na spletni strani http://www.google.si/doodle4google/, kjer so na voljo tudi pravila sodelovanja.

Strokovna žirija bo izmed 300 polfinalnih risb izbrala 30 risb finalistov, 10 najboljših iz vsake od treh starostnih skupin. Z javnim spletnim glasovanjem na spletni strani od 2. do 10. januarja 2014 bodo izbrani trije zmagovalci starostnih skupin, eden iz vsake skupine, končnega zmagovalca pa bo izbrala uradna ekipa Google Doodle, ki jo sestavljajo Googlovi spletni oblikovalci.

Zmagovalec bo znan januarja prihodnje leto

Zmagovalec natečaja bo razglašen 15. januarja prihodnje leto in bo, poleg objave risbe, prejel tudi tečaj slikanja, njegova osnovna šola pa bo prejela umetniško orodje in darila za socialno ogrožene otroke.

Google že od leta 2008 organizira natečaj Doodle 4 Google, s katerim poziva mlade ustvarjalce k oblikovanju doodla, ki v dobesednem pomenu pomeni čačko.

Del sredstev projekta bo namenjen Zvezi prijateljev mladine Slovenije

Tokratni natečaj poteka pod pokroviteljstvom ministrstva za izobraževanje, znanost in šport ter v sodelovanju z Mestnim muzejem Ljubljana, kjer bo tudi potekal zaključni dogodek in kjer bodo tudi razstavljene risbe. Natečaj pa ima tudi družbeno odgovorno komponento, saj bo del sredstev projekta namenjen Zvezni prijateljev mladine Slovenije, slikarska šola Angel's Art pa bo organizirala ustvarjalne delavnice za otroke.