Na določenih odsekih obalnih regionalnih cest, zlasti na relaciji Koper–Dragonja, se je po ukinitvi mejnega nadzora na mejah s Hrvaško zaradi večje pretočnosti prometa promet še bolj zgostil. Kdo bo v poletnih mesecih, ko je prometna obremenitev Obale izredno visoka ukrepal, da stiska lokalnih prebivalcev ne bo še večja?
KAKO SE BOMO IZOGNILI ZASTOJEM? Razen opozorilnih tabel ni predvideno nič drugega
Piran
Trenutno poteka obnova hitre ceste med Škofijami in razcepom Sermin, ki bo predvidoma zaključena do konca maja. Večja obnovitvena dela na tem območju v poletnem času niso predvidena, se pa ves čas opravljajo redna vzdrževalna dela in dela v sklopu obnovitve prometne signalizacije, kar vključuje tudi postavitve nosilnih konstrukcij. Kot pojasnjujejo na Darsu, so trenutno predvsem ob koncih tedna bolj pogosta popravila vozišč, ki trajajo dan ali dva (t. i. krpanja).
Prometne obremenitve so velike predvsem v piranski občini. "Ta cesta med izolsko in piransko občino je v lasti in upravljanju države, zato občine nimamo vpliva na promet, ki se odvija po njej," pojasnjujejo na Občini Piran.
"Kot vsako leto bomo tudi letos namestili opozorilne table na križiščih z lokalnimi cestami in opozarjali voznice in voznike, da je pot namenjena lokalnemu prometu. Verjamemo, da bomo tako kot doslej s tem ukrepom vsaj delno razbremenili naselja, skozi katera voznike usmerjajo pametne in GPS naprave," dodajajo.