Živilskopredelovalna podjetja industrija je zelo zahtevna, podvržena strogim standardom in nadzorom in zaradi izjemno hude globalne konkurence, inovativna in v nenehnem boju za svojega potrošnika. Hkrati z globalizacijo, ki zaradi tehnoloških možnosti postaja povsem realna možnost za vse proizvode tudi v živilski industriji, smo priča usmeritvi v lokalno proizvodnjo, ki jo vse bolj spodbujajo posamezna gospodarstva in po njej vse bolj množično povprašujejo in posegajo tudi končni potrošniki. V Mlinotestu posvečajo vsem tem vidikom veliko pozornost in v tej smeri tudi veliko vlagajo, od vlaganja v tehnologijo, razvoj, infrastrukturo do vlaganja v znanje zaposlenih.
MLINOTEST: Letos namenili pet milijonov za investicije
Goriška
Nova linija je plod sodelovanja med Mlinotestom in goriškim Gostol-Gopanom.
"V zadnjih 20 letih smo v Mlinotestu investicijam v tehnologijo, razvoj in infrastrukturo namenili okoli 73 milijonov evrov, samo v letošnjem letu skoraj 5 milijonov. Gre za finančno visoke, vendar nujne investicije, ki nam omogočajo doseganje dobrih poslovnih rezultatov doma in bolj odločno nastopanje na tujih trgih," je povedal Danilo Kobal, član uprave Mlinotesta.
Bagelsi, pečeni in tudi ocvrti, kot jih vidimo v filmih, bodo v prihodnje tudi na naših policah.
Pekarna v Ajdovščini je sicer nenehno posodabljana, v preteklem in predvsem letošnjem letu pa so s 3-milijonsko investicijo pridobili pomembne kapacitete na programu zamrznjenega kruha, pekovskega peciva ter zamrznjenih krofov. Ob novi termo-oljni več etažni peči, za katero je projektno rešitev z umestitvijo v prostor skonstruiral, proizvedel in tudi montiral goriški Gostol-Gopan, so v pekarni tudi drugi pomembni elementi, ki povečujejo kapacitete pekarne, omogočajo proizvodnjo zamrznjenih, polpečeno zamrznjenih, polpečnih izdelkov sobne temperature in seveda za prodajo dokončanih pečenih izdelkov in tudi nekatere nove oblike, kot so donutsi (ocvrti in pečeni), nove oblike štručk (rezana, kornspitz, pšenična oz. rustikalna), rustikalna bombeta, pletenka, po katerih bodo zagotovo radi posegli potrošniki v Sloveniji, na želenih tujih trgih pa brez tovrstnih izdelkov nismo zanimivi.
Kmalu bodo na trgu pekovski proizvodi atraktivnih in sodobnih oblik, tudi torte bodo odlične.
Tako domači kot tudi tuji trgi so tudi cilj povečane proizvodnje klasičnega slaščičarskega programa, ki je odslej v celoti centralizirana v Ajdovščini in je v skladu z najzahtevnejšimi standardi. V svetu se krepi poraba zamrznjenih tort, na tovrstno povpraševanje lahko sedaj zelo dobro odreagirajo tudi v Mlinotestu, zato so dobre torte iz Mlinotesta odslej na voljo domačim potrošnikom, pa tudi potrošnikom v Avstriji, Italiji, na Hrvaškem in na Madžarskem.