NAŠ ČLANEK JE DOSEGEL VEČ KOT 300.000 LJUDI: Kaj po kritiki Slovenca odgovarjajo v Apartmajih Salinera? (VIDEO)

Piran

Članek, ki smo ga v soboto objavili o izkušnji Klemena Lampiča v Apartmajih Salinera v Strunjanu, je bil deležen čez tistoč delitev in komentarjev ter je dosegel več kot 300.000 ljudi. Glede na neverjetno zanimanje, smo se po odziv obrnili na Hotele Bernardin, lastnike Apartmajev Salinera. 

Spomnimo, da je Ljubljančan Lampič za štiri nočitve v enem izmed apartmajev z dvema zvezdicama v Strunjanu odštel 500 evrov. Sodeč po ogledanih fotografijah, s katerimi se Apartmaji Salinera predstavljajo na spletu, je pričakoval veliko prijetnejšo namestitev, naletel pa je na izredno dotrajano bivališče z neurejeno okolico.

Objavil/a Klemen Lampič dne Četrtek, 16. julij 2020

Na lastnike omenjenih apartmajev, Hotele Bernardin, smo se obrnili s konkretnimi vprašanji, dobili pa PR-ovske pavšalne odgovore.

Med drugim nas je zanimalo, kako komentirajo navedbe nezadovoljnega gosta in evidentno razliko med fotografijami apartmaja na spletu in posnetkom dejanskega stanja, ki ga je objavil gost? Preveriti smo tudi hoteli, ali je cena za nočitev v apartmajih z dvema zvezdicama res 120 evrov na noč, kot trdi Lampič, in če se je v zadnjem času cena kaj spreminjala in če je po njihovem ta cena upravičena.

Nadalje nas je zanimalo, kako komentirajo navedbe, da naj bi Lampiču na recepciji dejali, da ni edini, ki se pritožuje, in koliko podobnih pritožb so že prejeli. Povprašali smo jih še, kdaj so bili apartmaji nazadnje prenovljeni in ali jih nameravajo sanirati.

Na večino vprašanj nismo dobili odgovorov

Iz službe za odnose z javnostmi lastnika Hotelov Bernardin, Sava Turizem d.d., nam je direktorica marketinga odgovorila, da so Apartmaji Salinera kategorizirani kot apartmaji nižje kategorije, oprema v njih je sicer preprosta in starejšega datuma, a da se zelo trudijo, da je funkcionalna.

"Apartmaji so na atraktivni lokaciji, blizu morja, predvsem v poletnem času je po njih zelo veliko povpraševanje in so tradicionalno polno zasedeni. Cene nastanitev so primerljive s prejšnjimi leti," so zapisali v odgovor in dodali: "Večino imamo vračajočih se gostov, ki jim je stanje nastanitev poznano in jim z vidika funkcionalnosti še vedno ustreza. Gostom, ki želijo višji standard nastanitve, pa vsekakor priporočimo katero od drugih razpoložljivih kapacitet."

Investirali so, a ne v Apartmaje Salinera

Nadalje so se pohvalili, da imajo v skupini Sava Hotels & Resorts širok nabor nastanitev različnih kategorij, od petzvezdičnih nastanitev do kampov in glampingov, "kjer vsak gost najde nekaj zase".

Kot so dodali, so v zadnjem letu v skupini Sava Hotels & Resorts investirali v prenove kapacitet nekoliko manj kot 24 milijonov evrov, predvsem v kapacitete z večjim številom nastanitvenih enot – a ne v Apartmaje Salinera. Za konec so še dejali, da se zavedajo potrebe po prenovi na destinaciji Salinera – ta naj bi prišla na vrsto v "prihodnjih obdobjih".

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Ttt |  22 .07. 2020 ob  15: 26
Taisti je bil lani v hotelih bernardin kjer mu stvari niso stimalel komaj peti dan pa se je pritozil in pil ter zrl na njihov racun. Od kilskih rib do buteljk. Ker mu pac ni uspelo v masterchefu isce zdej dlako v jajcku.
Pjero Panin |  22 .07. 2020 ob  10: 49
Savo turizem ne moremo primerjat z domacinom ki ponuja tri lepo urejene apartmaje,najvec za 60e na dan al se manj.
Na Savi so pretkani podjetniki,vedli so da bo naval turizma ogromen,manjkalo bo sob za spanje zato so dvignili ceno in se ne pretirano ubadali z tem v kaksnem stanju so apartmaji.
Pac povlekli bodo lep denar,120e soba za noc
Zippo |  22 .07. 2020 ob  08: 02
Pozdrav!

Gospod ima prav, prikazano je izpod vsake kritike. Edino bi pripomnil, da nebi priporočal posploševanja - Salinera ni obraz celotnega gospodarstva v panogi. Veliko je drugih ponudnikov, kjer za enako (ali še nižjo) ceno dobiš zgledno prenočitev in se zelo trudijo za kakovost storitev.

Še en popravek: v Portorožu čistijo travo iz morja, v Strunjanu pa ima verjetno gospod prav.

Nenazadnje pa bi svetoval snemalcu, da pri objavi ne preklinja, ker se mi zdi, da bi bil video s primernejšim komentarjem še bolj uspešen.
Motoviltz |  21 .07. 2020 ob  11: 05
24
Čiščenje WC-ja pred prihodom stranke spada pod obnovo in pride na vrsto v "prihodnjih obdobjih".