Slovenija in Hrvaška sta danes znova skupaj predstavili turistični ponudbi obeh držav strokovni javnosti, tokrat v Šanghaju. Po uvodni predstavitvi obeh turističnih destinacij so sledili dvostranski poslovni pogovori med kitajskimi in hrvaškimi oz. slovenskimi turističnimi predstavniki.
Dogodka se je v organizaciji obeh nacionalnih turističnih organizacij, hrvaške turistične skupnosti HTZ ter sektorja za turizem v okviru slovenske agencije Spirit udeležilo 15 turističnih podjetij in organizacij, visoki diplomatski predstavniki obeh držav ter preko 100 predstavnikov kitajskih turističnih agencij, organizatorjev potovanj in novinarjev.
"Skupni dogodek obeh držav je ponovno pripomogel k utrjevanju pozicije in nadaljnjem prodoru ter utrditvi položaja turistične ponudbe Slovenije in Hrvaške na Kitajskem," so v sporočilu za javnost ocenili na Javni agenciji RS za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma (Spirit).
Slovenija in Hrvaška se bosta kot turistični destinaciji predstavili še v ponedeljek, in sicer na turistični delavnici oz. workshopu v Guangzhou.
Ostale aktualne vsebine:
Hrvaška prvič voli svoje evropske poslance