Potniki na avtobusih iz Kamnika, Radovljice, Jesenic, Bleda, Maribora, Nove Gorice, Celja, Velenja, Kopra, Postojne, Idrije, Zagorja in Slovenj Gradca so včeraj v krajšem času in brez postankov prispeli v Ljubljano. Avtobusni prevoznik Nomago je namreč začel izvajati prevoze na hitrih linijah, prav tako Arriva, kjer so pojasnili, da je vozni red nove linije prilagojen predvsem zaposlenim, ki dnevno migrirajo v Ljubljano.
ZAŽIVELE SO AVTOBUSNE HITRE LINIJE: Pogrešali so jih tisti, ki se tudi iz Kopra dnevno vozijo v Ljubljano
Slovenija
Hitre linije so po besedah glavnega izvršnega direktorja Nomaga Sandija Brataševca pogrešali predvsem zaposleni, ki dnevno migrirajo v Ljubljano.
Po njihovi oceni bi lahko z uvedbo hitrih linij, enotne vozovnice za vse potnike, znižanjem cen vozovnic, povečanjem frekvence prevozov in sprostitvijo tretjega pasu v času največjih prometnih zastojev z najbolj obremenjenih slovenskih cest umaknili več deset tisoč vozil dnevno, prevoz s hitrimi linijami pa bi bil verjetno celo hitrejši in cenejši od prevoza z osebnim vozilom.
Nova Arrivina hitra linija med Koprom in Ljubljano
"Nova hitra povezava med Koprom in Ljubljano je ena izmed šestih hitrih avtobusnih linij, ki smo jih v skupini Arriva Slovenija uvedli v mesecu juniju in so del sistema integriranega potniškega prometa," pa je povedal Bo Erik Stig Karlsson, direktor in predsednik uprave skupine Arriva Slovenija. "Poleg Kopra smo z Ljubljano povezali še Kamnik, Maribor, Jesenice, Radovljico in Bled. Z našimi hitrimi linijami potniki sedaj potujejo udobno, brezskrbno in okolju prijazneje, na svoj cilj pa prispejo v krajšem času, saj hitre avtobusne linije peljejo po avtocesti in imajo največ en vmesni postanek. Našo ponudbo nameravamo širiti tudi v prihodnje," je dodal Karlsson.
Ob uvedbi hitrih linij so v Nomagu začeli s prodajo vozovnic prek spleta. Kot so sporočili, potniki lahko prek spleta kupijo enotno mesečno ali letno vozovnico, ki jo bodo lahko koristili na izbrani relaciji za kateregakoli avtobusnega prevoznika, ki izvaja medkrajevni prevoz, ali na vlaku.
"Pričakujem, da bo ministrstvo za infrastrukturo nadaljevalo s povečanjem frekvenc IJPP in znižanjem cen vozovnic ter že jeseni dopolnilo hitre povezave med ostalimi mesti, kjer potekajo migracije ljudi na delo. Le z učinkovitim IJPP se bomo v prihodnosti lahko izognili preobremenjenega cestnega omrežja v Sloveniji," so Brataševca še povzeli v sporočilu za javnost.