STARBUCKS NA ITALIJANSKEM TRGU: "V deželo kave vstopamo ponižno in spoštljivo"

Svet

Znamenita ameriška veriga kavarn Starbucks vstopa na italijanski trg. "V deželo kave vstopamo ponižno in spoštljivo. Svetovni uspeh ne pomeni, da se nam lahko zdi samoumevno, da bomo to uspeli ponoviti v Italiji," je ob tem dejal izvršni direktor in predsednik verige Howard Schultz.

Starbucks je sicer eno od tistih podjetij, ki je v Evropi na udaru zaradi izogibanja plačevanja davkom. Bruselj je lani odločil, da je podjetju preveč davčnih ugodnosti odobrila Nizozemska, razliko pa naj bi država zato morala izterjati naknadno.

Odpiranje kavarne v Italiji je po navedbah BBC "najdrznejši korak" doslej za uspešno verigo. Ta bo svoj prvi lokal na italijanskem trgu odprla v Milanu konec letošnjega ali v začetku prihodnjega leta.

Starbucks v Italijo prihaja po sklenitvi franšiznega dogovora s podjetnikom Antoniom Percassijem, ki se sicer ukvarja s trgovskimi centri. "Vemo, da se bomo ob odpiranju prve kavarne Starbucks v Italiji srečevali s posebnimi izzivi," je dejal Percassi.

Italijani so znani po tem, da kavo uživajo močno, v majhnih skodelicah. Na drugi strani Starbucks streže kavo po okusu Američanov, v velikih skodelicah, šibkejšo in z različnimi dodatki.

S kavarno v Milanu se Starbucks na nek način vrača h koreninam

Prav potovanje v Milano leta 1983 je namreč Schultza navdihnilo za vzpostavitev verige kavarn v ZDA. Danes ima Starbucks več kot 22.000 lokalov v 67 državah.

"Sanje podjetja so vedno bile nekega dne zaključiti krog in priti v Italijo, vendar nismo bili pripravljeni," je dejal Schultz. "Sedaj smo pripravljeni vložiti milijone dolarjev v vašo državo. Ustvariti želimo delovna mesta," je povedal po poročanju nemške tiskovne agencije dpa.

Obljubil je, da bodo kavarno v Milanu opremili s "skrbno pozornostjo do detajlov", s čimer bodo "počastili Italijane in njihovo kulturo pitja kave". "Vizualno mora biti prostor, kjer bo zaživel Starbucks, zelo zapeljiv," je še dejal prvi mož verige.

Deli novico: